Het court kan worden gebruikt mits de landelijke regels worden nageleefd. U kunt geen gebruik maken van het online Reserveringssysteem.
Mail voor reservering van het court naar info@omniverenigingoldenzaal.nl. Wij nemen dan contact met u op.
In principe gaan de reserveringen door onze verenigingen Pollux, Hacol en Icarus altijd voor.

De verenigings corona- coordinator is verantwoordelijk tijdens het gebruik van het beachcourt

Vanaf 1 juli is de kantine Paal 12 in principe weer geopend. Echter alleen als een gebruiker van het veld daarom gevraagd heeft. Paal 12 heeft een volgens de richtlijnen aangegeven looproute. Blijf 1 1/2 mtr. afstand houden en was je handen met de aanwezige desinfecterende gel.

ALLES ONDER VOORBEHOUD VAN DE MAATREGELINGEN VAN DE OVERHEID